Lustaság = pénzkidobás

2011.08.23. 16:40

Tombol a nyár, a szabadban nagyjából 40 fok van, ezért az aktuális témánk a nyaralás lesz, illetve pontosítva a topikot: hogyan is találhatunk olcsó és megbízható bel –és külföldi utazásokat?

Elcsépelt dolog, de ismét meg kell említenünk azt, hogy a magyar ember bizony „ugrik az akciókra”. Szögezzük le, hogy jogosan. A mostani gazdasági helyzet mellett az embereknek nincs kapacitásuk arra, hogy elutazzanak nyaralni vagy üdülni. Ennek ellenére, az online akciók kereteiben egyre többen vásárolnak „kedvezményes” utakat.
Úgy gondolom, hogy itt az ideje annak, hogy különválasszuk az akciókat és a kedvezményes kuponokat.

Az akciókat általában a cégek direktben hirdetik meg, amelyek által a vásárló 10-20%-os kedvezményben részesülhet, míg a kupongyűjtő oldalakon ezek az engedmények általában 45%-nál kezdődnek. Ahogy látjuk, nagyon nem mindegy, hogy mennyi pénzbe kerül a nyaralásunk, és ahhoz hogy olcsóbban jussunk hozzá egy-egy szolgáltatáshoz, nem kell más, mint némi türelem, keresgélés és „utánajárás”.

A magyar internetezők többsége, még mindig kétféle módon keres valamit a neten:
-          beírja a keresőbe az általa kiválasztott kulcskifejezést, és az első öt találat közül válogat
-         a jól bevált/megszokott oldalakról található bannereken keresztül szörföl át másik weblapokra

Némi keresgéléssel és körültekintéssel könnyedén találhatunk a számunkra megfelelő árral rendelkező kuponokat, amelyekkel bizony komoly összegeket takaríthatunk meg. Lássunk egy példát:
Tegyük fel, hogy elhatároztuk, hogy mi bizony jó néhány kellemes napot szeretnénk eltölteni egy wellness-szállóban, hogy kipihenjük az év fáradalmait. A választásunk Hajdúszoboszlóra esik, ahol egy középkategóriás szállást keresünk.

A Google természetesen dobja ki szépen sorban a találatokat, és mi rá is kattintunk egy háromcsillagos ajánlatra, ahol egy éjszaka egy kétágyas szobában 11 000 Ft/fő. Ha három napot maradunk, akkor barátok között is 66 000 Ft-ot fogunk fizetni csak a szállásért. Egy kuponösszesítő oldalon találunk egy szállást, ami hasonló felszereltségű, mint az előző, és 110 000 Ft-ról van leárazva 55 000-re két fő részére, három éjszakára. Ha megnézzük a két ajánlatot, akkor a szolgáltatások között nem ütközik ki a 11 000 Ft-os különbség a drágább szálláshely javára. Ha jól belegondolunk, akkor ezzel a plusz 11 000 Ft-tal gyakorlatilag megspóroltuk a benzinpénzt mégha az oda-vissza útra nem is, de az oda útra szinte biztosan.

Tehát érdemes keresgélni, kutakodni, de a kuponösszesítő oldalaknak köszönhetően egy helyen is megtalálhatjuk a jobbnál jobb akciókat.

Címkék: nyaralás spórolás üdülés kuponok kedvezményesen

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antal István 2012.03.12. 09:11:06

Személy szerint sosem bíztam az ilyenekben..

Utazási ajánlatok száma végtelen, mindenhol erőltetik, hogy ide menj, ezt válaszd, stb.

Bevallom, hogy én sosem vásároltam volna kupont, inkább keresgélek szállodát, elmegyek valamilyen akcióra.

A családdal szüleimtől kaptunk ajándékba egy kupont...és először csak tologattuk az asztalon ide-oda. Aztán nézegettem a honlapot, feliratkoztam a hírlevelükre is (pedig ez se szokásom) és találtunk egy nagyon jó programcsomagot:
túravezetés, ingyen múzeumbelépő, gyerekeknek animáció stb., úgyhogy elmentünk, és nagyon jól éreztük magunkat!