A kuponoldalak elemzése rovatunk mai bejegyzésében az akcion.hu-val foglalkozunk. Az akcion 2011 nyár óta van jelen a közép-európai piacon, köztük Magyarországon, az akcion.hu-val. Az oldal nemzetközi kapcsolatainak köszönhetően igen sok különleges ajánlatot, köztük rengeteg külföldi utazást kínál kedvező áron. Az oldal igen gyorsan viszonylag előkelő pozícióba került a magyar weboldalak között,körülbelül az 1800. magyar leglátogatottabb oldal, míg átlagban 2200-an nézik naponta. A közösségi oldalakon egyébként nem kampányolnak intenzíven, csupán 1000-en követik az oldalt.
Az oldal designja véleményünk szerint igen gyengére sikeredett. Alapvetően a színvilág teljesen rendbe van, a domináló piros, sárga és fehér színek tökéletesen passzolnak egymáshoz, azonban az oldalon megtalálható dobozok, kiírások, felhasznált betűtípusok totálisan elütnek egymástól és olyan, mintha találomra válogatták volna össze a különböző elemek stílusát. Mindenesetre a látogatóban mély nyomot hagy ez a gusztustalan hatás. A színek és a korrekt logó miatt adunk egy gyenge közepes értékelést.
Regisztrálni (,ha nem így van, azt a kommentekbe legyetek szívesek jelezni) nem igazán lehet. Sőt nem is kell a vásárlásokhoz, a kérdés csupán, hogy akkor a bejelentkezés menüpont mire való. Fizetni egyébként szinte bármilyen itthon használatos bankkártyával és banki átutalással lehet.
Az oldalon naponta átlagosan 2 új ajánlat van, a jelenlegi kuponok közül szerintünk a legkedvezőbb a hétlépéses hajvágás (női olvasóinknak) és egy budapeti luxusszállodába szóló ajánlat.