A magyar (és természetesen a külföldi) kuponoldalak legtöbbje rendelkezik hírlevél funkcióval, amiről alapvetően két velős vélemény terjedt el a felhasználók körében: az egyik szerint a hírlevelek igenis hasznos információkat tartalmaznak a userek számára, míg a másik szerint ezek az üzenetek csak feleslegesen foglalják el a helyet a e-mail fiókunkban, és kifejezetten zavaró hatást keltenek az emberben.
Tény, hogy számos kuponoldal kezdőlapján felugrálnak a hírlevelekkel kapcsolatos regisztrációk lehetőségei, amik ténylegesen idegesítő érzést kelthetnek a potenciális vásárlókban. Talán a hírlevélre történő feliratkozást nem kellene ennyire (halkan mondjuk ki, hogy erőszakosan) erőltetniük a weblapoknak, lehetne ezt finomabban is kezelni.
Aki feliratkozik a levelekre, az bizony kapni fogja őket minden nap, de elvégre mire is számított a kliensünk a regisztrációnál? Két dolgot itt azonnal le szeretnék szögezni: a kuponoldalak hírlevelei egészen igényesen vannak kialakítva –elkerülve ezzel a „spam” hatást -, és abszolút nem hivalkodók a vásárlók felé. Szépen struktúrált, könnyen áttekinthető ajánlatokat találhatunk a maileken. Abban az esetben, ha valaki mégis megunta a hírlevél áramlatot, akkor pár kattintással le tud iratkozni azokról, megoldva ezzel a felmerülő problémát.
Nem kell így pánikba esni a kuponos hírleveleknél
Egyébként a hírlevelek közel sem annyira haszontalanok, mint ahogy (sztereotípiából) gondolnánk, mivel ha rendszeresen ellenőrizzük a postafiókunkat – és miért ne tennénk -, akkor bizony rábukkanhatunk a számunkra megfelelő ajánlatokra anélkül, hogy felmentünk volna a kuponoldalra.
A legérdemesebb a kuponösszesítő oldalak hírleveleire feliratkozni, ugyanis itt minden ajánlatot meg fogunk találni, aminek következtében nem maradunk le a legjobb akciókról.
A következő bejegyzésben részletezni fogjuk egy kuponvásárlás folyamatát az elejétől a végéig, úgyhogy innentől kezdve nem lesz probléma egyetlen vásárlás sem az érdeklődők számára.